søndag den 19. juli 2009

rastløs søndag

det gør ondt i min hånd og min krop brokker sig...men jeg er for første gang siden gud hved hvornår hverken træt eller i søvnunderskud... Så...hvad nu?

Nu vågner den del af mig, som ellers har ligget i forventnings og kompetancekoma. Forventningerne til selv. Målet med livet. Ja hele balladen. Det er dejligt at mærke,- men også brand ubrugeligt på sådan en søndag hvor intet kan lade sig gøre. Men...måske er det ok...for jeg har en masse ting jeg skal overveje...og det er ca tre enten eller spørgsmål som skal vejes op.

Band eller rollespilsgruppen... ENten eller imorgen aften...
Fortælle eller slippe for lang transport og ballade...
Tysk eller festival...
Festival eller Stockholm...

Alt sammen ting jeg har lyst til...så dét er ikke dårligt... Men hvad vil jeg, når trætheden er væk og behovet for det umiddelbare svinder ind til en håndterbar størrelse?

Det er samtidigt interessant fordi de forskellige valg får konsekvenser for hinanden...

Så jeg er taknemmelig for, at jeg har et klart hoved til at overveje tingene med idag.

Ingen kommentarer: