fredag den 8. august 2014

At blive valgt af sin udvalgte

Jeg vil bare skrive ned her, til mig eller andre i fremtiden, at i dag er jeg lykkelig. Jeg har haft nogle kærlige - og hvad der virker som- ærlige dage. Jeg spurgte min kæreste, om han faktisk ville være kærester med mig. Med mit tankestrømmende, analyserende, betragtende, legende og løsningsorienterede mig.

Min oplevelse er, at han lyttede og at han har svaret mig på alle måder ud over direkte.

Måske dette er en lille bobbel af lykke, men jeg har haft to rolige, mundæne og fabelagtige dage sammen med ham og jeg er utroligt lykkelig lige nu. Det er en høj oktan dosis følelse lige ind i hjernestammen og jeg burde sove, men jeg vil ikke slippe den :) Jeg bliver nød til at skrive det ned hvis ikke jeg skulle holde mig vågen og dyrke og dyrke følelsen....hvilket jeg alligevel risikerer at gøre fordi jeg er som jeg er. Men damn.... at være i kærlighed er noget vanvittigt noget....Måske har jeg ment det modsatte, men lige nu virker det som om, at det er det værd.

Ingen kommentarer: