onsdag den 23. september 2015

Dagen idag...

I dag er en blå dag...En himlen er grå dag... Det er en postlarp små trist og 'efter den strandede havfrue' dag med lidt dominerende enlighed i min lejlighed...

Det er en op og stå dag...en 'det skal nok gå' dag...en prøve at forstå dag...

Jeg er træt og alene og lidt led og ked af begge dele... Jeg har ikke lyst eller overskud til at gøre noget ved det, men jeg kan sidde her i min tomme lejlighed og ønske at det var anderledes. Eller måske tage en lur selvom uret snart slår aften...Dunno...

Gammel og træt og lidt modløs. Med udfordringer og endnu et lasse-foredrag for væksthuset om hjørnet.

Jeg skal fylde mine dage med noget mere. Det er for tomt og det er dumt at sidde her og spilde mit liv...problemet er, at det jeg længes efter er familie og nærhed og det jeg har af mulighed er ude i verden og social gøgl...Det grubler jeg over

Ingen kommentarer: