mandag den 17. august 2009

dagen før dagen...

 Jeg er s¨spændt...jeg er så glad...

imorgen...eller rettere om ca 7 timer skal jeg møde på universitetet. Møde til den første dag i resten af mit liv. Det er overvældende og vidunderligt. 

Et smil i mit hjerte har danset rundt siden jeg vågnede fra min aftenlur. Jeg var for fyldt med liv til at kunne holde mig vågen, og nu er jeg lidt for fyldt med lykke til helt at være træt. Men jeg har tænkt mig at gøre en indsats for at lukke øjnene aligevel...om ikke for andet, så for at skynde fremtiden tættere på nu. 

Samtidigt når jeg at sige hej til ham, da han lander lige før jeg skal afsted...og eftermiddagen hedder morten og en premierefilm jeg rent faktisk gerne vil se. Det er nok en af de bedste dage jeg har haft i årevis...Hurra :)

Nu føles det somom jeg endelig skal til at leve over bundlinien...ikke længere balancere imellem totalt helvede og ok....men istedenfor nogenlunde og vidunderligt...Jeg føler mig heldig og velsignet. Hip hurra :)

jeg ville bare lige dokumentere denne aften. Har egentligt ikke så mange ord til at udtrykke mine mange følelser...godnat rettighedskamp,- goddag fagre smukke vidunderlige ny verden!

Ingen kommentarer: