torsdag den 25. august 2011

jeg ville elske at forelske

...det er der omkring hvor, mit hjerte banker og slår og småpludrede tanker danser og tanker energi fra minus til plus...og fra glad til jalux... det er et stort kaotisk mudder halvdelen af tiden!

Jeg bliver småjalux på andres fremskridt i kærlighed,- hvilket er noget af det mest irrationelle jeg nogensinde har oplevet som voksen.

Det er selvfølgelig fordi, at jeg har et lidt kæresteformet hul ideni og fordi kanterne er helet og blevet så uformelige, at de ikke gør ondt at prikke til og ikke er for fyldt med minder. Det er ikke fordi ingen fortjener det, eller fordi jeg skulle tage noget fra nogen...det er ikke fordi nogens glæde ved andre mindsker deres glæde ved mig...Jeg ved det godt...men et par irrationelle følelseseksplosioner om dagen er min situation i skrivende stund. At der så også er fuld gang i kreative og jobmæssige ting gør det mere rodet.

jeg tror, at hvis jeg faktisk mødte en med noget gengældt, at jeg virkeligt virkeligt skulle være forsigtigt med reboundfaktoren...det ville være ekstra grimt at betale det videre, som blev gjort mod mig og jeg tror det ville være en omgang flashback rod ligemeget hvad.

Men jeg vil dælme gerne svæve lidt rundt. Selv med visheden om, at det er ret så svært at finde en, som passer til mig som jeg kan holde ud...Men iiih :)

Armen brokker sig stadigvæk med mellemrum...Det samme gør benet nu også...og efter to dages cyklen går bagdelen det fanme også,..det føles somom garantien er ved at løbe ud på min krop og det fra nu af handler om omhyggelig vedligeholdelse af en veteranbil...

Ting går vidst ret godt..såen lidt kaotiske og såen lidt uden så meget akut træk til noget fremad...der er ikke noget jeg lige umiddelbart ser frem til faktisk...Det er lidt spøjst...

hmm....

Hmm.. Det er noget at tygge på her nu synes jeg lige. Tingene er fine, der er ikke noget jeg ikke kan håndtere, jeg får en masse gjort...men ikke noget som virkeligt får mit hjerte til at banke...til at danse eller til at ligge søvnløs i iver... der er ro på...Jeg får ting gjort...Er det sådan en "going through the motions" ting... Er det sådan det skal være? Er det her den sunde, rolige og udramatiske livsførsel? .... Jeg har bedt og organiseret mig efter mindre drama, så skole kan komme igang og igennem...hmm... men som alt imens jeg skrivetænker hér, overvejer jeg meget, om jeg egnetligt gerne vil dét. Såen for alvor :) Det er meget spændende faktisk.

Jeg må tænke mig en masse mere over det her!


Ingen kommentarer: