lørdag den 22. september 2012

mistet indlæg og efterårsrengøring

den 20/09/12 skrev jeg et indlæg bloggerklienten ikke ville lægge online. Det var trist at det lige var dét indlæg der ikke er kommet online til huskelisten, da jeg fik blogget min hjerne på plads igennem skriveprocessen. Det var fantastisk at få bearbejdet mine kaosfølelser fra barn/gift/crazyness og få fundet hjem til mig selv. Glad, træt og med tømmermænd sidder jeg nu og tænker over hvor tingene skal hen. Denne lørdag føles på alle måder som en søndag og det er najs.

Tingene er ved at rette sig ind og jeg synes at det løfter op. Jeg tror imorgen bliver en oprydningsdag nu hvor jeg er ved at have styr på rodet i mit hoved.

Forelskelsen i gøgleren er lagt på hylden, panikken over barnløshed er stillet til ro med fremtidsplaner og personlig agency. Skolen er sat på plads. Økonomien er måske til at få til at virke og giver mulighed for ting og eventyr. jeg tror jeg kan begynde at træne igen når jeg får ryddet resten op,

Ingen kommentarer: