torsdag den 22. maj 2008

Sikke en lortenat...

Jeg var så glad da jeg, helt af mig selv, faldt i søvn før klokken 00.00... Jeg var knap så glad da jeg vågnede klokken 01 fra et mareridt.

Jeg er så vant til, at mareridt kommer af et eller andet presserende. At det er fordi vigtige ting er på færde eller der er ting jeg har glemt. Af at der er konflikter med folk under opsejlig eller lignende...

Men det her mareridt var vidst bare generel ullykkelighed over min situation og en knivspids uberettiget selvbebrejdelse.

Men det sætter sådan en fesen dag som idag i klart perspektiv. Med negative toner. Og hvis jeg tager med i betragtning hvor fedt jeg har haft det på det sidste, så er det vel ok at have en dårlig dag. For det er vidst hvad det her er: En dag hvor jeg er i lidt dårligt humør.

Heldigvis er der ikke noget humørkemiorgel jeg kan indstille den slags på endnu.

tja ja...det er dælme længe siden at jeg har været i dårligt humør. Det er sq lidt spændende. Jeg ville ønske jeg havde penge til en vulgær liter chokloladeis.

Ingen kommentarer: