fredag den 30. maj 2008

waupchi

Længe siden jeg har blogget. Eller rettere sagt: længe siden at jeg har fået blogget færdigt.

Limbolandet er stadigvæk mit bosted. Jeg er stadigvæk i en usikker situation omkring min fremtid. Det jeg frygter er, at det kommer til at præge hvad der ellers ser ud til at blive en super sommer...

Verden udvikler sig stadigvæk i spændende retninger. Mulighederne er mange. Men imens tingene står i stampe er der ikke meget fornuftigt at tænke over. Ikke når det handler om at forestille sig den kommende verden.

så dette er vidst bare en lille brokblogopslag...

Jeg ønsker mig noget indre ro til at opleve de kommende måneder. Og jeg står ved dette ønske, selvom det kan jinxe min tilbagevenden til skolen.

Jeg er blevet en simpel dame. En god skole, en god kost, muligheder for at skabe og gode kys er alt hvad jeg behøver ;)

Ingen kommentarer: