torsdag den 19. juni 2008

Hvorlænge og hvormeget?

Og hvordan og hvornår? Hvad er der i tiden og hvornår er det den består?

Hvorfor er jeg med i det her kunstprojekt? Hvorfor prøver jeg at vandre igennem kulturmisforståelser og sprogbarriere for at lave noget som helst?

Well... jeg har fundet endnu en ting jeg tror på...Agtigt. Musik værende den første ubestridelige - men valgfrie naturligvis - og så er det altså rollespil. Men ikke som i pointspil eller slay dragen...men som i en vidunderlig sammensmeltning med et andet væsen. Det er vel nærmest som en lille hemmelig lommeforelskelse som jeg hengiver mig til. Et drømmespejl jeg når at holde af. En bunke venner som for evigt er glemt og gemt for resten af verden...

Og jeg ønsker virkeligt at få det her til at virke. At formidle bare en lille bitte smule af det. Øv altså... Men om ikke andet lærer jeg...På livet løs....Som én hvis liv afhænger af det. Bare en lille bitte smule...

Og samtidigt er det somom, at alt hvad jeg foretager mig denne sommer er pumpet med kunstig betydning. Somom at alt det her virkelig vedrører mig...men når alting er skrællet væk...når alting er tyst...så er der kun én ting der er vigtig : Dark. Nu og imorgen og resten af sommeren...det absolut eneste der har været af nogen som helst betydning siden januar... Det eneste og største som jeg fryger og længes efter... Med alt hvad det medfører af angst og amok. Med alt hvad det medfører af selvtvivl.

Men ligenu siger vi, at holland er min bekymring og at det er dét jeg prøver at få til at funke.

Ingen kommentarer: