fredag den 2. september 2011

Huston we have Believers!

Hmm... Jeg har haft en rimeligt uskeptisk sommer...altså som i, at det lidt var somom sommerferieuret ringede, og så lagde jeg min nye skeptiske bibel til side og håbede at tingene var som de skulle være...eller ikke rigtigt såen med vilje...bare, at der var alt muligt andet, der greb min opmærksomhed med heftigere aktualitet. Det var ikke noget jeg havde bidt mærke i, før jeg pludselig sad på skolebænken igen, omgevet af voodo...

Det spøjse er, at jeg har brugt en anden computer over sommerferien, så jeg så først mange af de links og det materiale jeg havde på den anden, da jeg kom på skolen igen. Og det gav ikke helt så meget mening til at starte med. Altså...Det var såen en " ah ja de ting har jeg set/læst/forholdt mig til"....men igen var det ikke så aktuelt. Min omgangskreds repræsenter tilsyneladende et meget specifikt og ikke-gennemsnitligt lag af befolkningen, da der nu, efter bare 9 timer i den " virkelige verden" er et kæmpe behov for, at holde fast i hvad jeg mener er rigtigt.

Jeg sad for omkring 14 dage siden og whinede over, hvor lidt der skete i min verden...puha...så kan jeg lære det :D <3 til universet

Ingen kommentarer: