søndag den 20. november 2011

feber alene i verden

med ondt i kroppen og bekymring i sjælen. Hel alene og uelsket...Det er ved at være hverdag og det er en ædruelig oplevelse af stille skarp på, når man er småsyg, sygsyg og derefter febersyg i den samme måned.

Det er det tidspunkt i mit liv, hvor jeg virkelig oplever angst stærkest og selvmedlidenhed i store portioner.

Jeg hulkede mig igennem et tvprogram om transseksuelle - hele udviklingen af deres sammenhold og kampen imod normkontrol og ensomhed ramte lige ned i mit hjerte. Det er ikke ok...det er ikke ok at nogen skal være ulykkelige på grund af andres indskrænkede kasseunivers. Ikke i orden overhoved.

Nu skal jeg så slås med at sove, da dagen er forsvundet i feberdrømme. Men hvis ikke andet, så er jeg forhåbentligvis rask imorgen og klar til at takle de næste forhindringer. Jeg er stolt af, at have sparet penge igen idag. Igen kan jeg sige- om ikke andet, så har jeg ikke spildt penge oveni at spilde en dag.

Det er den mest jordnære kamp jeg har skulle kæmpe nogensinde, at få styr på økonomien og

Ingen kommentarer: