mandag den 31. maj 2010

Why bother?

Jeg har håbet og prøvet at vilje alt muligt til live og til vejrs...og det er alt sammen fejlet og jeg er træt og kan ikke mere...

Jeg har rettet min kost til, studeret hvad jeg kunne og ændret det nærmest 180 siden jeg flyttede hjemmefra =
jeg vejer mere end jeg nogensinde har gjort før

Jeg har selvransaget, søgt mig selv igennem, fundet hvad jeg kunne og hvem jeg var, har slåsset med kommunen af mange omgange og vundet mig vej frem... men =
Jeg er uden studie og mål og lyst til at kæmpe videre

Jeg har slåsset med min selvtillid, mine følelsesimpulser og gevet alt hvad jeg har i kærligheden=
Mit hjerte er knust og sammen med det de smukke drømme og viljen til at tro på dem

og jeg orker ikke... jeg orker ikke at gå udenfor og være selvbevidst omkring min krop og mit tøj...jeg orker ikke at snakke med folk jeg kender og skulle stå til ansvar for min civilstatus og min sorg...jeg orker ikke at tænke på imorgen og dens mangel på indhold...

Jeg føler mig færdig. Spillet af brædtet. At løbet er kørt og jeg og alle mine storslåede naiive forsøg er ligemeget. Jeg er skævt inde på virkeligheden og jeg er pisse træt af at lege med. Jeg er så pisse træt af at græde...og jeg er så fucking træt af at håbe...

Jeg er en tørlagt brønd, en drænet brikjuice... og jeg er ved at brække mig over ligegyldigheden i det der er tilbage... Tomme ord og tomme løfter og tomme drømme... Udvanding af begreber...udfladigelse af koncepter...

why bother??????

Ingen kommentarer: