mandag den 13. august 2012

den plastiske hjerne

Det er spøjst at blive imndet om noget jeg har følt før, syntes var en god indstilling til virkeligheden og som jeg så havde præsteret at glemme igen. Men igår fik jeg en solid dosis " du er attraktiv" skudt ind i hjernen, og dér opdagede jeg, at jeg havde glemt at jeg gav dem ret :)

Komplimenter kan man tygge på i 100 dage og jeg fik en hel lomme fuld. Det var dejligt og ryger ind på listen af ting som jeg lige have brug for.

Desuden præsterede jeg at drikke en solid mængde alkohol uden at gøre ting jeg fortryder idag og det er en dejlig udvikling.

Alt i alt havde jeg mig en meget dejlig weekend der har løftet noget af det triste.
- jeg er blå ligenu, men klokken er kvart over ulvetime og den tristhed vil jeg vælge at tilskrive min træthjernes typiske melankoli.

Vi er kommet igang med at træne igen og det er absolut vidunderligt. Jeg ønsker mig sådan, at jeg kan huske nøjagtigt hvor godt det er, når jeg næste gang bliver tvunget ud i en pause.

ugen der kommer står i preppens tegn. Prep til skole, prepp til fremtiden. Prepp til kæk :)

Ingen kommentarer: