mandag den 26. januar 2009

Godt igang i det nye år.

Så er det ugen hvor brevet vil dukke op. Det bliver interessant at se, hvilke evner jeg skal genopfriske dette forår. Mit bud står på bladlæsning og hørelære..men det er også klart de to mest udefinerbare af prøverne. Jeg har ingen anelse om niveauet.

Min kære familie hjalp mig igennem, hvad der viste sig at være en frustrerende søndag. Jeg har højst sansynligt tabt mine nøgler hjemme hos en fyr, hvilket var det største nederen twist på en ellers ganske udemærket dag. Dejligt med sex til at tage opmærksomheden væk fra denneher irriterende halsbetændelse. Men dagen gik fra at være tømmermændsstenet, til at være et transporthelvede med frustrerende venten på nyheder om nøglerne. Sikke en farce. Øv... Jeg har på ingen måde tillid til, at der er blevet kigget ordentligt efter dem. Jeg overvejer at spørge om jeg må komme og lede, hvis de ikke dukker op inde for en uge. Det er måske crazy? men det handler lidt om at stole på folks kompetance i at lede. Sikke en tillid. Jeg har bare ikke råd til et nyt sæt nøgler. Jeg gider simpelthen ikke miste penge på sådanoget lort.

Tilgengæld så har jeg endnu endnu endnu engang scoret dagen før jeg får min mens. Det er simpelthen til at stille uret efter det hormonflow. Sikke en verden. Det er simpelthen så stenet at jeg har gjort det, måske for femte gang. Enten er det et derren brown øjeblik, eller også så er det virkeligt noget der giver mening i forhold til en cyklus. Stenet stenet.

Jeg oræver at finde ud af, hvordan jeg skal forholde mig til at savne Londongenseren. Jeg er lidt havnet i en gråzone hvor vi ikke har aftalt/afklaret vores forhold. Jeg har ikke lyst til at være påtrængende med, hvad der måske er blevet et eller andet behov for nærhed, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre i den her situation. Heldigvis er det spændende og stadigvæk en god ting. Det er en ganske fin oplevelse, at savne et menneske, når det er på den gode måde.

Jeg har en gammel elev som gerne vil hjælpe med at sætte hylder og halløj op. Det hjælper på forårsstarten, at få shinet lidt op hist og her. Måske endda tage stjerneskibet ud i rummet, via rumdesign... Plat men true. Jeg har nogle planer om store " vinduer" med stjernehimmel i soveværelset.

Alt i alt ved godt mod. Og økonomisk i stand til at overleve til lønningsdag. Hurra.

Ingen kommentarer: