mandag den 30. marts 2009

Jeg er meget utilfreds. Med mit liv, dets udvikling, mine muligheder. Tidligere i dag var jeg så trist over det, at jeg ville ud...Nu er jeg hjemme i vreden. Skide sur over hvad der sker. Imorgen håber jeg at jeg når acceptstadiet. Men fuck altså...

Jeg kan slet slet slet slet ikke forholde mig til, at min stemme skal holde mig fra at studere dét jeg er og bliver. Jeg kan bare hellerikke forestille mig, at min stemme vupti bliver bedre...for nu har jeg været på medicinen i snart 2 uger og der er sket en forandring...men den er minimal. Fuck røv øv nederen pis og fuck dig. ´Jeg har noget kamp i mig, men det er ikke meget. Jeg har modet men det rinder ud. Jeg er så pisse træt af det her pis. Fuck altså. Ingen frihed. Ingen fucking frihed i bevægelse eller økonomi...jeg har ikke råd til, på nogen måde at vælge hvad jeg spiser eller drikker og jeg er så pisse træt af min diæt at det er helt utroligt. Jeg er træt af hvad jeg drikker og spiser, hvor jeg drikker og spiser og oven i det, hvad det gør ved min mave. Fuck...jeg er endda træt af hvem jeg gør det med.

Jeg håber hun har gode nyheder den der talepædagogdame :(

Ingen kommentarer: