lørdag den 21. marts 2009

Meget meget interessant aften alt i alt. Med hele baduljen. Interessant mad, godt selskab og så...ingen alkohol. Jeg drak en cider efter maden og konstaterede, at jeg ikke havde lyst ( havde så også tømmermænd) Men meget interessant. Og jeg har haft en rigtig god aften. Det har været dejlige samtaler og godt samvær og jeg har en meget mærkelig og snigende oplevelse af, at jeg gerne vil have den samme oplevelse igen. Snart måske endda. Det er ligefør jeg er ivrig efter, at komme i byen, så jeg kan prøve at lade være med at drikke igen. Mærkeligt. Og jeg tænker det vil hjælpe på halsen også. Det her kropsprojekt er virkelig ved at gribe om sig altså :)

jeg tænker, at det kommer til at tage en uges tid før det begynder at virke med medicinen, men jeg ved det ikke.

Men jeg har simpelthen ikke kunne sove. Jeg skal egentligt til en øver, men ved ikke om jeg kan rumme det. Men det vækker en isnende frygt for, at brænde en eller anden bro. Jeg har altid en angst for, at mit søvnproblem vil spænde ben for mig. Øv

Ingen kommentarer: