mandag den 30. marts 2009

jeg håbede på accept, men det er ikke kommet. Tilgengæld har selvdestruktionen meldt sig tydeligere. Ingen ordentlig søvn og derfor ingen talepædagog. Hun ender nok med at smide mig væk og tage en mere værdig trængende ind.

Jeg har snakket i telefon med en ok potentiel ny læge. Jeg håber jeg kan finde én, der rent faktisk tager mit søvnproblem alvorligt. Jeg har også en hovedpine i den ene side af hoved som har været der i et par dage. Fuck...jeg bliver nød til at tro på, at der er noget der kan hjælpe mig ud af at være så pisse defekt. Det er simpelthen umuligt at administrere det her liv i de her rammer, når søvnen skal være en evig kamp.

Alting falder sammen. Kort for kort bliver huset mere og mere umuligt at redde. Jeg kan simpelthen ikke rumme det idag. Jeg kan ikke.

Ingen kommentarer: