onsdag den 2. juni 2010

i dagslys på tømmerflåden

...Så er jeg faktisk helt ok igen.

Har spist godt, økonomisk og sundt.

Har snart holdt to måneder på min cigareterstatning og har ingen planer om at ryge analoge cigaretter igen nogensinde!

Har forsøgt at skrive en voksen email til ham og håber den også kan læses som sådan.

Føler mig utroligt lettet i forhold til fremtiden. Dét er det vigtigste jeg kan mærke i øjeblikket. Den kroniske knugen jeg har løbet rundt med siden jeg flyttede hjemmefra ( i perioder ubemærket ganske vidst) er lettet tror jeg! Jeg føler mig ihverttilfældet lettet og somom jeg er på vej ind i noget jeg kan magte. - Naturligvis er jeg lidt bange for at tage fejl - men i den virkelighed jeg har valgt at tro på, der burde jeg kunne det her. Og det er helt uden skråsikker optimisme...

Så hurra for sol og at ligge her og flyde på min tømmerflåde...i år vil jeg være solbrændt!

Ingen kommentarer: