torsdag den 14. februar 2013

endnu en lærestreg

Det holdt et halvt år og så smuttede det. Ellers ikke været sammen med nogen, ikke lavet noget random, ikke været ude og slå mig selv på andre mennesker.

Det smuttede i lørdags, med en forbedring fra fortiden, men stadigvæk med de samme idiotiske konsekvensker og jeg føjer det nu til min datasamling her på bloggen for igen IGEN at prøve at lære det her.

Jeg er nu ikke sammen med nogen jeg ikke finder sympati for. - Det er et godt sted at være. Men jeg kan ikke det her casual og jeg har undgået det med al min viljestyrke, men det skete og det var casual og jeg er ulykkelig. Ikke fordi alternativet skulle være et frieri...men gensidig sympati...bare fucking det. Og jeg er så vred på mig selv, over at have gået ud og slået mig på nogen igen. Når jeg nu godt ved det. Jeg kan ikke være intim uden at have sympati, og det at være intim med nogen jeg har sympati for er sårende hvis sympatien ikke er gengældt. Og den står for egen regning og jeg er en idiot.

og jeg har ikke tænkt i de baner længe. Jeg har været glad og frejdig og ikke manglet, men nu er tanken tænkt igen. Jeg ønsker mig så inderligt en intimitet og nu skal jeg rydde op inden i igen igen og få fundet balancen imens den frustrerende længsel prøver at holde mig. Det skal være endnu en lærestreg og forhåbentligvis virker den for mig :-/

Ingen kommentarer: