mandag den 7. juli 2008

Argh! Dammn og øv

Endnu et søm i mine drømmes kiste. Ja ok..måske virker det lidt overdrevent som start, men øv altså. Jeg har lige haft en miniudgave af et menneskes mareridt...Ikke at finde ud af, at offeret for ens ingteresse er i et forhold...det kan jeg godt rumme...Men den éne af de to mænd på verdensplan som jeg er teenage-stalking-og drømme om at hjemsøge og forføre- forelsket i, har selvfølgelig erklæret sig som homoseksuel. Ikke bi...ikke gift...men uden for interesse og rækkevidde...

Øv! fucking unfair!! Hvormange fantastisk begeavede tysk og jurauddannede tryllekunstnere er der tilbage her i verden?? Nemlig ja! Hvormange utroligt velklædte og veltalende kunstmalere med en hang til dyreudstopning og korttiks? Ja ok..når man stiller det sådan op er det altid nemt at være bagklog...men dammn....Hvorfor er jeg en homoseksuel mand i en kvindekrop???

Jeg er meget utilfreds. Det var på ingen måde de nyheder jeg lige havde lyst til at fan-google mig frem til. Øv bøv bussemand. Så er der kun én enkelt tilbage...hvis han er gay siger jeg dælme op.

Ingen kommentarer: