tirsdag den 1. juli 2008

lige vågnet...øv

Så var han der igen
Sneg sig ind i mine drømme og vakte længsel
Lortedrøm!

Manden i mine drømme
Som jeg aldrig tror bliver manden i mit liv

Med sine spydige
drillende og udfordrende
interne vittigheder

sine faste hænder
og sin sikre favn

sin kamp mod sig selv
Og for sine drømme

hans kroniske "Sence of urgency"
og rastløse vandreture

hans varme smil
og hjerte

tålmodighed i en provokerende
og pirrende grad

og selvfølgelig hans klarsyn...og min spejling...

Fucking lortedrøm

--------------------------------

Jeg hader myterne for, at have opdraget mig til at have den virus installeret. Den fuldstændigt vandvittige idé, at der findes dén éne puslespilsbrik, der får det hele til at rykke. Den bizzare idé, at der findes én der komplimenterer min lykke. Fuck. LÆNGSELSFÆNGSEL!!!!

Hmm... Gad vide om jeg kan finde en kur for det idag, som ikke involverer alkohol....

Ingen kommentarer: