søndag den 15. februar 2009

Inspiration og....fornyelse?

Jeg har været ude og lege rollespil igår. Jeg har brugt en del tanker og tid i løbet af ugen op til, på at forberede hint rollespil....

Og her er min spekulationsting. Måske burde jeg holde op med det? Såen andet end det hyggelige d&d hver anden mandag. På et eller andet plan acceptere, at selvom det er drøn udfordrende og giver mig en myldriart ideer, så er det stadigvæk en leg.

Det jeg tænker er, at hvis jeg nu gav slip på det, så ville der være en panikperiode og derefter ville min udtrykstrang rykke over på den nærmeste anden udtryksform. Og det vil frigive energi til musik. Ligemeget hvor god jeg er til det rollespilsgeil, så er det jo hverken mad på bordet eller fremtid.

Måske er det fordi jeg i det heletaget er frustreret over, at der ikke er nogen udvikling i mine kunstformer, og så irriterer det mig selvfølgelig at rollespil er så uproduktivt når det nu tager en masse af min tid. Og det er ikke engang fordi min tid er værdifuld i øjeblikket...snarere tværtimod... Trist trist...

På en helt andet front...Hvordan i alverden tager man imod en kærlig, stor og gavmild gave på skrift?? Jeg har brugt de sidste par dage på at prøve at formulere et dejligt svar, som ikke er mærkeligt... Jeg har aldrig prøvet det før :) Men det er selvfølgelig en skøn problematik...Bare også drøn uvant.

Ingen kommentarer: