onsdag den 25. februar 2009

Mellemlanding i " for-alvor" land

Så... Endnu en uventet dramatisk dag.

Jeg er holdt op med at ryge. Talepædagogdamen ringede mig faktisk op, efter at jeg havde været til samtale med hende idag, ogs sagde at hun havde tænkt over det. " Du SKAL holde op med at ryge" ellers kan hun intet gøre. Så jeg smed min nyindkøbte ( stadigvæk lidt romantisering om det) pakke orange kings i skraldespanden mens vi snakkede. Dét er hvad der skal til, - en god nok grund til at lade være. Somom jeg hellere vil ryge end fortsætte med at gå musikstudiernes vej.

Og så hjem og sove ovenpå en søvnløs nat og en sindsyg morhandling. Måske rygestop også kommer til at hjælpe på soveriet?

Troede Fastaval ville blive årets event, men jeg glæder mig som en vanvittig til knudepunkt. Til eventyret...til gensynet...Til det hele.

Jeg er groggy og har hovedpine og drømmer om sushi... Over and out fra det røgfri rumskib...

Ingen kommentarer: