fredag den 8. maj 2009

mavepine øvs...

puha...jeg har hvedekvalme og er letter forvirret i kroppen. Det håber jeg er, hvad der smitter til mit hoved. Og så har jeg en komplet fyldt weekend, hvor jeg måske mere har lyst til, ikke at have for mange forpligtelse. Måske. Der er ihverttilfælde et eller andet. Eller også er det bare kvalmen. Jeg har også spist en masse sukker og det er hellerikke synderligt fantastisk.

Så med al den ubalance er det ikke rigtig til at sige, om kvalmen ikke bare er fysisk. Selvom jeg plejer at mærke en masse efter fysiske reaktioner på stress, så er det jo ikke rigtigt til at lure, når dataen er så forurenet.

Der er en eller anden lejlighed i min opgang/ den lige ved siden af, der har valgt at bruge alle væggene som forstærkere. Og ligenu er klokken tre om natten. Det er ikke fordi jeg egentligt har et problem med det...men det skaber også en brand mærkelig stemning. Spøjst.

Hmm... men endnu engang virker det lidt, at tage mig tid til det her. Det er som en følelsesmæssig defragmentering. Og jeg tror stadigvæk jeg er ret så skræmt over, hvad sommeren kommer til at blive...og jeg er bekymret for, at det bliver for meget og at jeg så lukker ned. Om jeg lukker helt af og ikke står op, i protest imod det ydre press.

Jeg har ikke helt ro og rummelighed nok til, at få de sidste ting på plads hver dag. Der er simpelthen for meget i luften...Mere yoga...mere tid....mere ro...

Jeg har brug for, at lukke lidt mere ned måske. At finde ind igen. Den fine og grundlæggende ro, er fyldt med rod.

Egentlig er jeg inviteret til stor vennekomsammen imorgen...men ligenu har jeg lyst til at pjække og vaske tøj. Og få fikset køkkenet fra fremmedrester:)
Selvfølgelig er der den gamle " hvorfor gå glip af det"...men lysten bliver nød til at drive værket.

Hænge hjemme...vaske tøj...øve noget klaver... Dét lyder sq ikke så skidt vel? lave et fornuftigt måltid mad...ja...nu får vi at se hvad det ender med. Ihverttilfælde er jeg ikke på vej til at lade noget diktere hvad jeg skal de næste 30 timer. Nix nej. Mavepine giver sur dMonique og sådan er dét. Foden er sat for hoveddøren.

Ingen kommentarer: