torsdag den 7. maj 2009

Sikke noget hø...

Puha... Jeg troede jeg havde oplevet det slemt før...men i disse dage oplever jeg en bittersød tortur som jeg ikke har prøvet før. At forelske sig og blive mentalt tæt, med én jeg aldrig har haft ordentlig tid sammen med...det er dælme en tandudtrækkende røvbanan.

Samtidig er der en sødme til den her oplevelse, som ikke er til at slippe. Det gør det brandhedme til noget som er svært at slippe. Hvem ved hvad der er på den anden ende af dette følelsespludder. For jeg håber der er en anden ende.

I det heletaget er der omskiften i luften, og det skræmmer mig sku. Nu har jeg sejlet rundt på min tømmerflåde i halvlandet år, og ligepludselig krashbang er jeg ved at lande. Måske jeg får praktik ibland rigtige voksne mennesker, der har rigtige voksne ansvar. Goddammit...det skræmmer livet ud af kroppen på mig. Hele planen var for satan at komme i form til det her skidt via dark...ikke at slide næsten alt det tillærte fra sig igen før den store vide verden truede...

og det gør den nu. Hmm... og jeg ved godt at det bare er spøgelserne fra fortiden, der hvisker mig i ørene omkring min evne til at fejle og fucke ting op. Og selvfølgelig om min påståede mangel på evne til at tage imod alle de gode gaver, der kommer oven ned. Men fuck det! Fuck nu af med alle de stressede tanker. Jeg kender jer, og jeg ved hvad i gør. Bare fordi de render rundt i mit baghoved behøver de ikke at være ægte. Sådan er det sku. Er der noget jeg ved her i livet så er det dælme det. Jeg bliver simpelthen bare nød til, at tage mig tid til, at skælde migselv ud her, så jeg kan få skillet skidt fra kanel og skønne følelser.

Men jeg ville ikke bytte det for noget i hele verden. Det er spændende, overraskende og fantastisk. Både det ene og det andet. Både det bittersøde, som er så uvant fordi det tiltaler mig så meget, at jeg vil dæmpe og kæmpe med mit rod for at udforske det dybere. Og den potentielle vilde praktik? Der måske kan bruge sådan en social onlinenørd som mig? Til rent faktisk at producere interessant og relevant viden?? Omg... Såeh... Jeg må hellere stakke op på hvidvin og sovepiller...for snart går projekt døgnrytme igang :-p

Ingen kommentarer: