fredag den 29. februar 2008

Tilbage på kontanthjælpen...


Så er jeg tilbage til, at vende enhver udgift og tælle enhver mønt. Drømmen er egentligt at komme til Finlandia i slutningen af måneden, men jeg ved ikke om jeg kan få det til at løbe rundt. - Årstiderne abbonomentet ( den luksusting jeg har nydt den sidste måned) skal stilles i bero, og drukturene må stoppe så Stivemonica ikke bruger penge på mærkelige ting hun får lyst til på mærkelige tidspunkter.
....Kaffe drikkes hjemme og Fastaval bliver betalt via frivilligt arbejde og musik jeg skal spille for dem. Så måske går det. Måske skal jeg ud og flyve igen!

Jeg skal finde navnet på den trompetist jeg jammede med på sidste fastaval. Jeg håber at han vil komme og lave musik med mig på vallen. Trompet og piano er et match lavet i en helt speciel himmel for helt vidunderlige lydpar. Men jeg kan ikke huske hvad han hedder. Det er så dælen dulen typisk.

Så nu går den vilde trutterijagt...

( jeg ved det er plat, men en exit var nødvendig,....shyyys!)

Ingen kommentarer: