tirsdag den 8. april 2008

Back to basic


Og med godt mod.

Endnu en dag er brugt på at finde sig til rette og få den her gamle tunge stationære maskine til at virke, finde en kostplan uden kontanter og sove og få tingene på plads inde i hovedet.

Alting ser lyst ud. Hvad end det så bliver til.
Jeg mødte en dame igår der elskede min playlist og ville arbejde på at få mig ind på natradio. Jeg skal brænde nogle mix og søge hendes facilitering. Det kunne være drøn sejt at dj'e en smule. Eller bare få en smule anderkendelse for min musixmixstil :)

Jeg skal holde foredrag på forum og vil finde nogle flere guldkorn frem end jeg fik igennem på sidste knudepunkt. Sprogbarrieren vil ikke være der, - tilgengæld vil den danske mentalitet med " du kan dælme ikke lære mig noget" spille op imod min forsigtighed. Men den ryger ud af vinduet og jeg vil sparke deres røv med alt min viden. Nu med missionen " analyser laget imellem rollen og spilleren"

Foråret er stadigvæk igang og verden er fin og frisk. Min stuebirk har besluttet sig for, at kæmpe sig igennem endnu et år med mig og vil måske endda sætte nye blade i år. Alting er sprødt og jeg har ting i mit køkken til suppe til ihverttilfælde en uge endnu...Så kombineret med venner burde det hele gå.

Hurra for den dejlige verden og det sidste nye afsnit af Top chef

1 kommentar:

Ida sagde ...

Hej

Velkommen tilbage fra et knudepunkt, der lyder at have været godt. Nu ærgrer jeg mig over at jeg ikke fik taget mig sammen til at komme til Finland. Men sådan er det når man vælger...

Hvad skal du lave til forum?

/ida