onsdag den 23. april 2008

Pigen i maskinen

Mine forældre har fået webcam i en bærbar.

Dét burde ikke være noget vildt. Men nu er det andet aften, hvor jeg har spist aftensmad med dem loong distance og det er fantastisk. Jeg elsker dem meget højt og ser dem for lidt, så det at kunne bruge en halvt time i visuel kontakt med dem er forrygende. Det er en dejlig nutid af teck vi lever i.

nu håber vi, at jeg kan få min nye maskine med samme fjollede dims...Så vi kan kigge på hinandens verdner igennem disse nye teknologiske spejlvægge...

*

I øjeblikket er jeg mere træt når jeg vågner, end når jeg lægger mig. Alting i mit dybeste inderste bliver hevet ud og endevendt. Det er opslidende og når jeg vågner er jeg så udmattet, at jeg sover igen. Og drømmer nye mærkelige og virkelighedsudviskende virvarsdrømme.

Ting jeg ellers havde glemt bliver genopfundet. Altid i fremtiden. Altid i en langsom dramaturgisk kurve, så det nærmest først er når jeg vågner, at den virkelige verden halvt gør sig gældende. Og dog virker den så ufuldkommen, i forhold til den massive kompakte påvirkning drømmmen har gevet.

Det gør selvfølgelig tingene lidt interessante...men damn det er trættende...

Ingen kommentarer: