torsdag den 4. september 2008

Blandet landhandel

Jeg elsker min nye "tømmerflåde uden mål i universet" tv serie. Jeg har virkeligt brug for noget til at få denne dumme tid til at gå, og Weeds er fantalastisk. Uventet, underholdende og kækt intelligent. Top karakterer fra den spøjse pige på amager.

Tja... Jeg tror jeg er færdig med Sonsbeek halløjet. Det har været lærerigt på alle mulige måder, og det ville virke som passivt agressivt pis, at evaluere det online her i æteren uden at gøre det til en samlet evaluering som kom til dem det handlede om. Så jeg vil lade denne kryptiske stikpille være mit eneste sure opstød og komme videre med en masse fantastiske erfaringer. Hurra for at have fået udvidet min horisont omkring billedkunst. Hurra for at have siddet i solen, i et fremmed land og jamme med en magisk fremmed der tale flere men fremmede sprog. Hurra for dét øjeblik midt i alt det andet, der først gav mening flere uger efter. Dét øjeblik var lige dér i sig selv og var en sejr for ordløs sammenhæng.
Hurra for at have mødt mennesker og lært en masse om mig som projektmedarbejder. Fået testet en masse styrker og svagheder. Hvis jeg nogensinde havner i et projekt igen, så ved jeg endnu engang en masse mere om hvad og hvordan. Især om hvem jeg er i projektsammenhæng og hvad jeg bringer af styrker hvornår. ( og svagheder...men det er så dælens u-selvtillidsopbyggende at plapre løs om dem :-p ...Altså medmindre det bliver relevant. Ih altså...Ikke ligenu... Tilbage til positive tanker og hep hurra)

Ingen kommentarer: