fredag den 19. september 2008

Landkrabbe...

Igennem de fem faser. Det tog sin tid. Men igennem kom jeg og er på den anden side. Tabet af håbet om dark, var nøjagtigt som et dødsfald for mig. Og processen har været den samme.

Det er skønt at være på den anden side. Selvom hverdagen stadigvæk er blank, så er energien til alt det andet mere aktiv. Tiden til alternatíver og ideer. Længslen efter eventyr.

Ud og smage på verden igen. Ind og spille musikken.

Jeg håber håber håber, at jeg finder noget fængende at bruge min tid på. Indtil da, bruger jeg min tid på små opfindelser og ideer. På givende samtaler og spirende muligheder. Det ville være skønt, hvis jeg via de ting kunne købe smøger og ingredienser til hjemmelavet æggesalat, men i det mindste kommer der dejlige snakke og inspiration ud af det.

Jeg er taknemmelig for, at livskraften er kæk og ihærdig. Det er stadigvæk en smuk verden. Og mulighederne er endnu skønnere.

Men dammn hvor er jeg rastløs...

Ingen kommentarer: