onsdag den 20. august 2008

Følelser....

Så blev jeg vidst lige bumpet op en tand eller to. VEninde ringer ud af den blå luft fra grønland og pludrede mig lidt op. Samtidigt med noget forældrerkærlighed ( som i disse situationer altid gør mig ambivalent). Hvilket lige gav mig nok energi til at hente cigaretter for mine sidste penge og genoverveje holland og kommunen. Måske tør jeg godt at tage afsted og fylde mig med lidt overfladisk rejseglæde og projektpræstation...

Måske er jeg facineret af den der Dexterserie, fordi en fyr jeg god kan lide ser den. Måske fordi den prøver at fortælle om mangel på følelser. Måske fordi den irriterrer mig en helt masse pgr manuskriptet. Ihverttilfælde er den der, og er noget jeg kan bruge tiden på i øjeblikket. Det er ikke så ringe endda. Ligemeget hvad motivationen så er.

Jeg er svimmel. Helt udgrædt og rimeligt tung i kroppen og hoved. Jeg håber virkeligt at jeg kan sove igennem.

Ingen kommentarer: