tirsdag den 5. august 2008

Its a wild world...

Så endnu engang var resultatet ikke enten eller....det var hverken " yes...din sag er færdigbehandlet" eller " nix...fuck af, ingen kage til dig"....Tilgengæld var det starten på endnu et dyk ind i det foruroligende rodede kommunale system: nu med " interne affærer" ...eller borgerrådgiveren, som det interne klage"politi" hedder.

Men alt det er noget bøvl og slid og mas som jeg ikke gider tænke for meget over, når jeg ikke kæmper. Når krigen holder pause, så gør jeg også.

Og så ser jeg i øjeblikket House MD. Hurra for Sherlock Holmes i sygehuset. Puha for paranoiakontrol da jeg fandt en hævet lymfe i min armhule.

Så nu tager jeg afsted til tyskland imorgen. Selvom alting inde i mig er så rodet, at jeg ikke kan lure om jeg glæder mig. Den sidste uge har virkeligt hærget mig i bund, og sat spørgsmålstegn ved om jeg burde holde mig væk fra mennesker. - Det er ikke en spørgsmålsstilning ved mig selv. Men mere, om den jeg er passer sammen med verden. For det er sq ikke altid, at den slags mikser særligt godt. Øv og bøv og sur røv. Dammed if you do.

Jeg vil dælme gerne glæde mig til imorgen. Men mudret indre gør det svært for noget så blidt og flyvende, som leg og eventyr med drengerøvene, at trænge igennem. For jeg kunne jo også blive hjemme og rydde op. Det trænger der til. Og det ville være en konkret forbedring...Men nu gør jeg det. Og selvom det ikke er et stort " de har brug for mig" Så har de ikke rigtigt andre der taler flydende tysk. Tak pappa! Jeg vidste der ville komme et eller andet ud af det 2'sprog engang :D

Men jeg har i det mindste bekæmpet noget af rodet...og det er dejligt. Og hvis ikke jeg kommer ind på dark dette semester, så får jeg en mild start foræret af de ældste. Og det er måske også ok...Nu får vi at se. Musik musik musik. Jeg glæder mig til dig.

Ingen kommentarer: