mandag den 25. august 2008

Mandagsmumlen

Så gik en weekend i en anden verden. Og den gik bra og fint. Og den var livgivende.

Et sted hvor alt muligt andet er presserende problemer og sucesser. Det var skønt. Virkelighedsflugt ved at arrangere virkelighedsflugt for andre.

Og uden at opdage det som start, så fandt jeg alle mulige kringelkroge at opdage i processen. Omkring ting jeg normalt ikke får kigget igennem. Det har været spændende og fint på alle mulige måder.

Sangen jeg har kørende idag er den stemning alting har efterladt mig i.

For første gang i tusind år har jeg været skæv uden at være paranoid og kokset. Det var vildt og sjovt. Pludselig kunne jeg huske, hvorfor jeg tog så meget af det skidt engang. Men det er desværre ikke helt opvejende for al noiaen.

Det er spændende, hvordan en mand som praktisk taget aldrig har haft med rollespil at gære, kan vinkle og påpege ting som heletiden bliver glemt. Åbenlyse ting når det bliver sagt højt, men umulige at se når man står i sin egen kontekst. Spændende og spøjst.

Ingen kommentarer: