søndag den 2. marts 2008

1 marts...


Var dælen dulme fyldt med det hele for kun en enkelt dags tids pris.

Brunch med dejlige Eltern
Demonstration fra Christiania.
Gennemblødthed på råhudspladsen.
Køretur og intro til demovognes spændende præmisser med halfdan.
Lang snak om behandling og vores forløb og nuværende gennembrud med Mona
Øl og snakkelade med Tine, Pernille, Halfdannen og Boldt
Øl og billiard med Pondy og Hjalti og Tina.
Spadseretur med Ebbe mod rådmandsgade.
30 Års fødselsdag med menneske jeg ikke har set i årevis.
Snakken rundt med flere mennesker jeg ikke har set i årevis.
Møde med og diskusnakken med en helt anden slags mench i lang tid. Til det punkt hvor det blev privat og relevant.
En gåtur mod nørreport ( og et par stop med bussen) og en hotdogs - hvilket jeg tror det er et år siden jeg sidst har spist.
Slafen og den lange komplicerede og tidligere beskrevede drøm.

Sikke en dag! wau.

Jonas - fødselaren- er comedynørd og i samme smagsgenre som undertegnede. Men for første gang én der er ældre og bedrevidende. Det var spændende at snakke med en, hvor man ikke kunne levere data som umiddelbart var nyt og brugbart i den genre. I det heletaget var det en spændende dag, og jeg skal med det samme holde op med at ryge i fuldskab og få tømmermænd!

Ingen kommentarer: