lørdag den 15. marts 2008

Metafonika og mændene...

Sikke en uge.

Foråret er blusset fuldt op og mojo'en flyder. Det er spændende og det giver et lille kick til det fysiske velvære.

èn fyr i lørdags med bløde følsomme læber, og en anden fyr tidligere på ugen helt lavet af mand.

det er lidt pral, men det er også en lille hurra til dét at få åbnet op og have ro til at lege. Til det at have det tæt med nogen og have det rart.

Og han sidder dælme stadigvæk i kroppen på mig. Det har været så længe siden at jeg har været tæt og endnu længere siden, at det har været rart at være så tæt på en anden. Men det var super og har gjort mig mindre pessimistisk på intimitetens vegne. èn ting er, at kunne alt muligt andet. Det er også whatever om man klikker som mennesker...for mig var det vigtigt at opleve at det virkede. Ihverttilfælde for mig ;)

At han så nok er mærkelig ellers, det er så tilsyneladende menneskeracens utilstrækkelighed inkarneret. Men pyt.

Så det bliver spændende hvad denne uge bringer. Af sommerfuglekys og potentielle kurmagerier.

Jeg er tilgengæld for evigt af med engangsknalderi....bare dét at have datet fyren et par gange gjorde alting meget mere roligt og tjekket. Hurra for mindre klammo og mere najs.

Så det tegner godt for 2008...det kunne måske endda ske, at jeg kan finde en fyr hvor vi i gensidighed nyder hinanden på fast basis. Sikke en fremtidsudsigt...De mænd altså...

Ingen kommentarer: