mandag den 3. marts 2008

29 dage senere

engang imellem slår tingene med delay...- Jeg gik fra terapi nogenlunde i nogenlundehed, men med en kødhunger som jeg sjældent har så stærkt. Og efter at jeg havde spist mit kød herhjemme, har jeg sovet indtil nu.

Tilsyneladende en masse, der skulle klikke lidt tættere på, at klikke på plads. Forhåbentligvis.

Det var hårdt idag. Det er ikke kun vigtigt for mig, at være i hyppig kontakt med hende for min egen process skyld. Det er også vigtigt i forhold til, at hendes betragtninger af mig bliver mindre generaliserede og mere aktuelle. Der sker også en masse med hendes tanker om mig på en måned.
Og idag var det også hårdt, fordi hun ikke heelt var så tydelig og skarp som hun plejer.

samtidigt endte vi med en stemning af, at der er så mange ting jeg skal fikse og som der ikke virker. - Det er ikke reelt. Jeg skal ikke gennemnormalisres ligemeget hvad der end måtte være sundere. Men at gå på sådan en stemning virker hårdt...selvom det bare er dårlig timing.

Så hjem i hi selvom planen var, at elske lidt jazz og hygge med Henrik.

Ingen kommentarer: