lørdag den 15. marts 2008

Sprogbarriere igen igen!

Når jeg siger " du kan låne pengene, hvis du sætter dem ind på min konto med det samme, for jeg har ikke nogen penge" så er det fucking det det betyder. Det betyder ikke " ingen penge, lissom ingen af os har penge, fordi ingen har de penge de gerne ville have"...Det betyder hellerikke " jeg er en pige og siger derfor alting dramatisk fordi jeg ikke synes at folk lytter til mig"

DET BETYDER : JEG HAR FUCKING IKKE NOGEN PENGE

Spasser! Jeg er skide træt af at leve i en verden hvor folk ikke taler, men snakker og pludrer og manipulerer og bagtanker og forstiller og dimser.

Christ.

11 kr. ligenu har jeg 11 kr på min konto. God spas man kan få ud af det.

Måske er det fordi jeg har ambitioner og drømme om verden. Mit hjerte længes efter udvikling og revolution. Måske er det fordi jeg har været et randvæsen og troet mig misforstået...men jeg mener virkeligt at det er den eneste form for tale der bør foregå formelt er ren tale. Og det også er den eneste måde man bør lytte til andre på som udgangspunkt.
Jeg antager ikke, at folk lyver eller forstiller sig. Det kan flå et indre i stykker, hvis huden ikke er hård nok, og man stoler på løgnere eller ambivalenter - men fuck det. For alternativet er så meget værre. At vove at forestille sig hvad folk mener uden at vide det...dét er forfærdeligt. Måske endda en synd hvis det begreb fortjener at findes. At antage hvad det betyder når folk ikke har gevet data nok til at man er sikker....det er dovent og opblæst. For man kan altid spørge. Altid indhente mere data.

Dét er en af mine grundlæggende hadeting ved mennesker... Øv...

Ingen kommentarer: