onsdag den 19. marts 2008

Det eneste hun ville var at...


have såen en kold gelemaskeøjenkøler-og-formørker dims.

Alt andet i verden ligenu, er usle erstatninger for hvad der kunne være mine stakkels feberslidte øjnes frelse.

Det er dejligt at venner kommer og klapper på håret og trøster. Det er syndt at lillebror er blevet syg samtidigt så ingen af os kan tage os af hinanden.- medmindre det udliciteres...

Men...Men...Mine stakkels øjne brænder.

Hvis silver-lining girl skal finde et lyspunkt, så er det, at min døgnrytme ligenu er borgerlig som ind i helvede. Tilsyneladende tager det bare en feber før jeg kan vågne kl halv syv...men tilgengæld sover jeg jo så halvdelen af dagen væk. Såeh så godt går det alligevel ikke.

Men så har jeg jo noget at bruge de hæslige vågentimer på...Hvad kan erstatte en øjenkølerdims?

Indtilvidere er et telefonrør der har ligget i en nedkølet vindueskarm det bedste bud....save me good lort

Ingen kommentarer: